1. Sklep Internetowy Saily24.pl , działający pod adresem www.saily24.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Sliw.net , z siedzibą pod adresem Wilcza 61, 97-200 Tomaszów Maz., NIP: 773-231-72-66, REGON:101096720 , prowadzonej przez Prezydenta Miasta Tomaszów Maz. 
 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Koszt wysyłki:

Kurier DPD(przy wpłacie na konto) - 19 zł brutto

Kurier DPD(za pobraniem) -21 zł brutto
 

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego:

Alior Bank:
38 2490 0005 0000 4000 3331 4977

 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowy .

Rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
 

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
 

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
 

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep@saily24.pl

 

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
 

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je sklep saily24.pl, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na sklep saily24.pl.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą  firmy kurierskiej. W przypadku wyboru firmy kurierskiej istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-7 dni roboczych od dnia przekazania na magazyn.  W wyjątkowych sytuacjach proces realizacji może wydłużyć się do 10 dni roboczych.
 

12. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

 

4) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Saily24.pl zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Saily24.pl nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.

d) Firma Sliw.net Robert Grochowalski nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Saily24.pl. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

f) Proces wymiany lub zwrotu trwa do 14 dni od otrzymania paczki przez Sliw.net Robert Grochowalski

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamacji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Saily24.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

 

14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej saily24.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).